Liderzy rynku CRM i SFA - raport CRM Magazine
Około 1/3 czasu pracy, zespoły sprzedażowe, spędzają wykonując działania administracyjne. Tak wynika z raportu SiriusDecisions. To ogromna strata czasu, dlatego producenci oprogramowania CRM dostarczają coraz więcej narzędzi automatyzujących zadania administracyjne (ang. Sales Force Automation, SFA).
2019-09-07, 17:44

Około 1/3 czasu pracy, zespoły sprzedażowe, spędzają wykonując działania administracyjne. Tak wynika z raportu SiriusDecisions. To ogromna strata czasu, dlatego producenci oprogramowania CRM dostarczają coraz więcej narzędzi automatyzujących zadania administracyjne (ang. Sales Force Automation, SFA).


Są to narzędzia wykorzystujące zarówno sztuczną inteligencję jak i unikalne procesy sprzedażowe upraszczające lub automatyzujące administrację. Ważne są usprawnienia w obsłudze interfejsu aplikacji na ekranach komputerów i smartfonów.

W grupie dostawców oprogramowania CRM i SFA liderem jest bpm’online. W tym roku liczba wyróżnień i raportów analitycznych wskazujących wysoką pozycję tego producenta oprogramowania nie pozostawia wątpliwości. Wystarczy wspomnieć o takich jak Forrester Research czy Gartner.

Stawiany wśród największych graczy rynku CRM, bpm’online buduje swoją pozycję często przewyższając swoich największych konkurentów. Najnowsza ocena amerykańskiego wydawnictwa CRM Magazine potwierdza, że bpm’online gra w najwyższej lidze. Funkcjonalność, wsparcie dla celów biznesowych, zadowolenie klientów to wysoko ocenione cechy. Bpm’online otrzymuje często najlepszą ocenę w badaniu kosztów zakupu i utrzymania oprogramowania, czyli oceniany jest jako najbardziej opłacalny wśród najlepszych.

W tym roku (2019) CRM Magazine zaliczył bpm’online do liderów w trzech kategoriach:
Best CRM for Midsize Companies”, „Best Enterprise CRM Software and Solutions” i „Best Sales Force Automation (SFA) Software and Solutions”.

Oto jak uplasował się bpm’online (niebieski wskaźniki) w tych kategoriach w porównaniu do wygranego konkurenta (szare wskaźniki).



Na grafice przedstawiono wszystkie trzy segmenty rynku (wiersze). Kolumny przedstawiają obszar oceny. Od zakresu funkcjonalności aż po 5-letni koszt oprogramowania i jego utrzymania. Bez wątpliwości można powiedzieć, że bpm’online wygrywa w ocenach takich jak satysfakcja klienta (trzecia kolumna) oraz ocena kosztów.

Zdecydowaliśmy się zostać polskim partnerem bpm’online głównie dlatego, że zachwycił nas interfejs aplikacji, prostota obsługi i elastyczność. Potrzebowaliśmy w naszym portfolio, aplikacji która uzupełni naszą ofertę dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Po kilku wdrożeniach jesteśmy bardzo zadowoleni z tej decyzji.” – mówi Robert Sokołowski, prezes AYPE. Spółki zajmującej się wdrożeniami systemów CRM, będącej partnerem bpm’online.

Warto dodać, że podobną ocenę bpm’online ma Kate Leggett, wiceprezes i główny analityk Forestrer Research. Przytaczamy jej wypowiedź za CRM Magazine.

Bpm’online oferuje bogactwo ról i procesów sprzedażowych, a także społecznościową bibliotekę rozszerzeń wspierających automatyzację sprzedaży i pozwalającą osiągać korzystną relację kosztu do czasu uruchomienia funkcjonalności”.

Kate Legget podkreśliła również, że – „Ten dostawca (red. bpm’online) konsekwentnie otrzymuje wysokie oceny za użyteczność i zorientowanie na klienta”.

KONTAKT / AUTOR
Robert Moteka
Marketing Manager
Aype Sp. z o.o. Sp. k
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.